sape.folow.aku.bagi.seposen

Wednesday, July 18, 2012

filem aku, kau dan dia.


2,3 hari lepas aku bosan2.
jalan2 kat youtube.
terjumpe satu filem ni.
tgok tarikh release 28 jun.
cite baru.

tengok2. rupe2 nye best la pulak.
kene lah ngn selera jiwang aku ni.
hahaha.

gambar die lawa.
lagu die best2.
jalan cite pon ok lah.
cite cinte kan standard la ade peluk2, cium2.
hahaha.

ending die pon memuaskan hati.
sbb ape y die lalui tu x wujud pon.
giler sekejap rupenye pompuan ni.
sian sian.
jangan aku jadik mcm ni sudah.
terlalu mengharap cinta datang.
sampai mewujudkan bnde y x ade.
giler giler.

ok. lah. 
tu je nak cakap.

kui3.
bagi mereka yang berjiwa halus mcm aku.
suke kan movie cintan.
tengok lah.
walaupon aku dengar cite ni x fofuler mane.
sedangkan aku sendirik je x penah dengar langsung iklan or promosi die.
hehe.




thanks!! with love ; ipa faiza.

4 comments:

  1. ade je dia punye iklan...menarik gak cite ni..=)

    ReplyDelete
  2. cerita ni boleh buat menangis2 tak..?

    ReplyDelete
  3. @zOrO

    ade eh?? xpenah nampak.. hahaha

    ReplyDelete

sila lah komen. jgn malu2 tau~

:)

pasti akan di reply!