sape.folow.aku.bagi.seposen

Monday, May 14, 2012

fasa kedua la pulak..


macam2..
tapi kwn aku ade pesan, bersangka baik lah dgn rezeki yang ALLAH nak bg.
jadik, aku x nak merungut ape2, walhal aku dah rase mcm graduan ISMP ni dipermain2kan jek.

dr wee ka siong pun ade ckp, cikgu2 jgn cepat melenting. be profesional. semua usaha tengah dijalankan.

kwn2 kaunseling aku y lain pun akan tetap bersabar. sama lah mcm aku.

so, penamatan INTERIM katanye 23hb ni.
FASA KEDUA pulak katenye stat bulan 7.
jadi ade dlm sebulan lebih MENGANGGUR lagik.

agak2nye cikgu2 ni sgt sinonim ngn penganggur kan??

hehe :)



thanks!! with love ; ipa faiza.

2 comments:

  1. sekurang2nya ada tahu juga bila kan... dibanding yang bukak ladang anggur yang tak tahu lagi bila nak tuai kan...

    ReplyDelete
  2. @khaifaiz : hehe. betol3. tapi dah tahu dah bile posting.. kui3

    ReplyDelete

sila lah komen. jgn malu2 tau~

:)

pasti akan di reply!