sape.folow.aku.bagi.seposen

Friday, March 30, 2012

perpisahan yang tak jadi.


macam entry aku yang lepas, aku ade bgtahu kontrak interim aku tamat pada 31 mac 2012. so, maknenye esok la kan.

jadi semalam adalah konon-konon detik terakhir aku ngn sekolah.

semalam-semalamnye dah makan2 ngn kengkawan interim y ade 15 org tu kt pasir puteh~ syok oo makan tepi laut y hitam x nampak ape. dgar air jek. 
semalam  aku dah order 30 pcs choc untuk bg2 kat akak2 ni as a last token la org kate. dah bg satu2 ni kat org2 opis, org2 pentadbiran.
semalam jugak dah salam-peluk-peluk-laga-pipi ngn most of the teachers.
semalam jugak dh berposing giler babas ngn DSLR cikgu Jega semata-mata nk wat photoshoot tepi padang ngn bebudak. dh mcm retiss pon ade.
semalam jugak dah ber gud bye bagai ngn students. amik2 gambar. bg last keje. bg last words.

sekali.....................................

ade lah dalam pukul2 4 petang mcm tu. kol in kate suh bukak web PPD cepat2.
then ni ha hasil die~




nampak tak?? nampak??

arghhhhh!!
kalau korang jd aku, korang rase hari isnin nak datang skolah aku kene pakai purdah x???





.
.
.
.
psst : syukur alhamdulillah. at least x lah aku keje kedai RM2 mase dok nunggu posting y x muncul2 tiber ni. hehe.

next gaji!! 8hb april ; kate2 sumber yang boleh difahami~ hahaha. :D




thanks!! with love ; ipa faiza.

8 comments:

  1. maluu ke??
    hhaahhah

    ReplyDelete
  2. tahniah... best la keje smpi ujung thun

    ReplyDelete
  3. popkorn : xbest sgt.. sbb x keje tetap lagik~~

    ReplyDelete
  4. kahkahkah

    akak aku pun interim jugak, nasiblah dia smbung kontrak, kalau tak mesti kau keje cashier skg ni.


    LALALALALALALLA

    ReplyDelete
  5. kalo aku kan..??

    aku kutip balik coklat yg dah bagi kt orang2 tu..

    kah3..

    alhmdulillah..rezeki..dari x buat ape2..ye dak..?

    ReplyDelete
  6. @semutsengal : x kisah la. janji ade gaji. hahaha.

    psst : akak ko interim kt ne??

    ReplyDelete
  7. @misssenget : nk kutip cam ne lau dah dlm perut??

    hahaha.

    ReplyDelete

sila lah komen. jgn malu2 tau~

:)

pasti akan di reply!