sape.folow.aku.bagi.seposen

Thursday, March 1, 2012

pendengar radio yang sengal.


pernah dengar radio x?
nak kene ke aku eksplain radio tu ape. ni serius ni. ade ke yang tak tahu?


best kan dgar radio.
dapat dgar lagu. dengar azan. dengar tips2. dengar iklan. dengar gossip. dengar suare DJ y seksi. 
ye semua kene gune deria dengar.
aku tak tahu lah kalau engkau jilat radio gune lidah. 
atau hidu gune hidung.
eh leh ke hidu gune bnde lain?
confius*

tak. mcm ni.
aku kan pantang tau.
tengah2 dengar radio. 

terdengar bnde ni.

pemanggil : sy nk tujukan salam petang ni..
DJ : ye. silekan.
pemanggil : sy nk tuju ucapan selamat petang buat ayah y tengah bace surat khabar tu, mak y tengah masak kuih tu. dgn ucapan masak sedap2 tau. pas tu buat akak y tengah tido dalam bilik. eih bangun laa. dh petang ni. *gelak gedik.
DJ : oo.. ok dik. ade ape2 lagik.
pemanggil : oh x lupe jugek. buat DJ yang tengah bertugas. dgn ucapan selamat bertugas.

HELLO??!!

kenape kau mesti nk kene tepon untuk cakap ngn org y ade kt sebelah kau??
hey x paham lah saye......

bukan ke slot ucapan tu khas tuk mereka y duk bukan depan mate.
mcm kt sebelah rumah ke. kt kampung seberang ke. kat luar negara ke.
kan? 

lepas tu. khas tuk orang2 yang kau bajet tengah radio la kan.
ini ucapan tuk orang tido??
haaa. pliss.
x logik.

bawak2 la bertaubat. membazir kau tahu. kan ke membazir itu amalan syaitan~~
dr kau bzir bil prepaid or TM tepon umah khas tuk tepon radio tuh.
dapat pahala lagi kau orang derma kat aku yang tengah sengkek ni.
betul. meh la pakat2 derma kat aku.
:)




ok. babai.













thanks!! with love ; ipa faiza.

11 comments:

  1. hey..

    jeles letteww...

    hahaha...

    diorang nak rasa glamor je..
    logik x logik, tolak tepi okeyhhh..

    ReplyDelete
  2. huhu..dorang nak rase dengar sora sendiri kat radio cam ner..

    ReplyDelete
  3. @miss senget : eleh bekap lebey2 ni. ko mesti selalu wat kan??

    hahaha

    ReplyDelete
  4. @nazz : masalahnyer x kn dpt dgar punye.. nnti kan bunyik2 bising tu lau fon dekat ngn radio..

    ReplyDelete
  5. mujur stkat tu..misz domu tak terima pemnggil camtu..

    tapi kan.. diorang nie..nak rasa masuk radio je..hehehe

    ReplyDelete
  6. @dommu-kon : mmg nk carik glamer.. huhu

    ReplyDelete
  7. wah , marah betul ! hehe

    aah , selalu gak ada ucapan cm tuh !
    -.-

    ReplyDelete
  8. @nelly ; x ler marah.. cume cam pelikss jew. kui3

    ReplyDelete
  9. hahaha

    mungkin mereka saja nak buat ayah dan mak rasa terharu kot.LOL

    ReplyDelete
  10. alah,

    aku tak penah dengar radio. Ciss !

    ReplyDelete
  11. @semutsengal ; sesunggunya kau dlm golongan org y rugi. haha.

    ReplyDelete

sila lah komen. jgn malu2 tau~

:)

pasti akan di reply!