sape.folow.aku.bagi.seposen

Monday, March 19, 2012

bunga itu sudah disunting orang daa..


pada tanggal 17 mac 2012 yang lepas. aku telah menyaksikan satu detik bersejarah buat besties aku. siti hazlin anen. 

sgt sgt teruja bila mendapat khabar kawan baik aku bakal bertunang. fuuuh~ akhirnye. betol sangkaan aku n besties yang lain. konfirm c liliq ni dulu y ikat mengikat neh. huhu.

hehe. seronok jugak menjadi sebahagian dalam kehidupan penting nya untuk menjemput aku secara ekslusif untuk majlis ni. tinggal xde karpet merah je tau. terharu aku~ hehe.

ok3h. jom aje lah tengok gambar. hehe.

tuuu dia~ cik tunang orang. belakang tu hantaran dr pihak laki-laki.

tuuuuu dia~ cik dan encik tunang. comel lah tu konon? 

tuuu die~ dah mcm tunang 4 org dah. hahaha.

aku pakai PINK~ semata-mata sbb lin suke kaler ni~ hehe.

kuang3.. menumpang rasa. doa-doa aku tak lame lagi. amiiiiin!!

walau berubah status kat facebook~ kalian tetap ada dalam hati!

who next???!!
.
.
.
.
.

**x nak jadik yang paling lambat. tp nampak gaya begitulah. haih~
.
.
.
.
.
.
.
.

psst : ade sape2 nak tunang ngn sy x??



thanks!! with love ; ipa faiza.

5 comments:

  1. alaa.. awak tukar jadik eliot dulu la. huhu.

    ReplyDelete
  2. eh..cantik laaa baju dia..!!


    harap2 lepas ni turn sy.. =P

    ReplyDelete
  3. senget : mahu x cantek? mcm artiss tu. kui2.


    ye. cepat tunang lah. biar kurang sikit saingan aku.

    hahaha.

    ReplyDelete
  4. hahahaha...!

    kemain...aku tunggu ko lepas dulu laa..

    nnt nangis plak ko byk sgt saingan..

    ReplyDelete

sila lah komen. jgn malu2 tau~

:)

pasti akan di reply!