sape.folow.aku.bagi.seposen

Monday, October 24, 2011

dah kawen~!!

assalamualaikum.

hari sabtu lepas. aku n my besties g umah coursemate aku kawen. c cutik. ditemani ngn si koret. iaitu adik aku lah. hehe.

pergh macam x percaya la pulak kan. kawan gelak2, kawan gaduh2. kawan giler2 masa kuliah. haha. dah kawen. die lagi muda dr aku pulak tuh. hai. kalau dh jodoh kan nk buat macam mana. ye tak? urusan TUHAN ni. 

so, tgok la gambar2 dr profile photgrafer die punye FB yang sempat aku curik~~ apesal mcm ayat india ni berbelit2. korang phm2 kan aje lah yek.

tu dia.. cutik y nampak hijau. siyes laa die mmg sgt cantek. 

tuu dia.. kami y tukang memeriahkan majlis. 


comel tak kami dan juga pengantin?? hahaha.

aku sempat peluk die lame2. org kate amik berkat kan. mane lah tahu tersisa jugak rasa pengantin kat aku.
walaupun pakwe pon belum nampak btg hidung die lagi kan. apatah lagi bayang2. apatah lagi bau-bau wangi ke kan.
aku tetap nk feeling2 kawen jugak~~ 

haha.


ok lah. bai.





thanks!! with love ; ipa faiza.

0 11 org komen!!:

Post a Comment

sila lah komen. jgn malu2 tau~

:)

pasti akan di reply!